7027 6100 – mail@neurocoaching.dk

sådan

SÅDAN

HJÆLPER VI HURTIGST

ER DU ARBEJDSGIVER?

 

Så gør vi det nemt for dig.

1. Lad din medarbejder kontakte os. Så tager vi en uforpligtende snak, og vurderer, om Neurocoaching er det rigtige for ham eller hende.

 

2. Sæt i gang. Er din medarbejder motiveret og indstillet på at yde den indsats, processen kræver, kan du vælge at sætte processen i gang. Din medarbejder bliver så kontaktet indenfor 24 timer. Vi aftaler straks en dato for første, egentlige session.

Under hensyntagen til vores tavshedspligt vil du – hvis du ønsker det – blive holdt ajour om din medarbejders fremskridt.  Og få gode råd til, hvordan I bedst kan bakke om medarbejderens indsats. Alle informationer vil kun blive givet med medarbejderens tilladelse, da et fortrolighedsforhold er afgørende for at kunne opnår resultater.

PRIS OG GRATIS YDELSER

 

Hos os slipper du for både abbonnement og binding.

Vi beregner udelukkende 1185+moms pr. time, uanset om det er for selve sessionen eller for referater, lydfiler eller besvarelse af træningsdagbøger.

Vi beregner intet for, at hver case forberedes af 2 Neurocoaches. Vi beregner heller ikke for hverken supervision eller interne drøftelser af casen. Det er en del af vores kvalitetssikring.

 

ER DU DEN STRESSRAMTE?

 

Så kan du læse mere om selve træningsforløbet ved at kikke her.

HVEM VIRKER NEUROCOACHING
BEDST PÅ?

 

I alle organisationer er der modstand mod forandring.  Og hjernen er også en organisation – med 180 afdelinger (hjernecentre) og 86 mia. medarbejdere (hjerneceller).

Og hvis der ikke havde været modstand mod forandring i den stressramtes hjerne, havde han eller hun jo selv ændret sig forlængst.

Så hvis det var så nemt at skabe forandring i mennesker, ville vi ikke have 1,4 mio. danskere med stress, angst og depression.

Neurocoaching er ikke nogen magisk pille – det er en træning af hjernen. En læringsproces. Så inden vi går i gang, tjekker vi også om motivationen og viljen er tilstede for at køre processen igennem, der typisk tager 1 måned.

Som en MEGET grov rettesnor kan vi bruge de 4 såkaldte ”Emotionelle kundetyper” for at se, hvor godt vi kan forvente, at en kunde klarer sig:

1. De BLÅ / LEDERTYPERNE: De er rationelle, dynamiske, vedholdende og målorienterede. De klarer sig normalt rigtigt godt i Neurocoaching-processen, hvis de tager sig tiden. De er typisk ansat i det private erhvervsliv eller som ledere i det offentlige.

2. De GULE / MOTHER THERESA-TYPERNE. De har typisk stresset sig selv ved at ville hjælpe og redde alle andre på bekostning af sig selv. De klarer sig normalt også godt hos os, når de finder ud af, at det er ok for dem at prioritere sig selv Man finder ofte de gule indenfor sundhed, pleje og omsorg.

3. De RØDE / ZAPPERNE. De ønsker allerhelst et hurtigt fix og har lidt svært ved at fastholde interessen. De klarer sig typisk godt i starten af processen, men når de oplever, at deres umiddelbare symptomer er blevet tålelige, er de videre til næste projekt. Og så falder de tilbage. For nervesystemer er ubarmhjertigt: ”Use ot or loose it”. I denne gruppe finder vi en del selvstændige og entreprenører.

4. De GRØNNE / SOM-JEG PLEJER-TYPERNE. Kunderne i denne gruppe vil naturligvis også gerne have det godt. De er bare ikke specielt motiverede for at ændre de usunde tankemønstre, der gør, at de har det skidt. Vanens magt og offerrollen kan være meget stærk i denne gruppe.  De grønne finder vi typisk i meget trygge jobs eller på overførselsindkomster.

Typisk er vi alle kombinationer af de 4 grundtyper.

DK - 8543 Hornslet/Århus |(+45) 7027 6100 | mail@neurocoaching.dk
angst

VIL DU VÆRE KLOGERE PÅ DIN HJERNE?

Så tilmeld dig vores artikler. Så får du ganske gratis den nyeste viden samt mentalteknikker, du kan bruge i hverdagen .

Dine data bliver ikke delt med andre - og du kan altid framelde dig igen.

 

KOMMENDE ARTIKLER

  

 

(Husk at bekræfte din tilmeldning  i din mailboks )

Du er nu tilmeldt vores nyhedsbrev!